Situació d’inscripció passiva en la borsa de treball de l'ICS

27 d’ag. 2014, 4:13 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 27 d’ag. 2014, 4:17 ]

Amb data del 10 de juny de 2014 i sense previ avis, la Comissió de Seguiment del Pacte de Selecció del  qual CCOO no forma part han acordat que: La inscripció en borsa de treball passa a la situació d’inscripció passiva si durant els últims 12 mesos no ha tingut cap actuació en el SGRH, per consulta en “Selecció Temporal” o per actualització de mèrits al “Gestor de currículum” ja sigui de forma directa o per càrrega automàtica de l’ICS.
 La persona podrà tornar a estar activa en qualsevol moment posterior mitjançant la pestanya “Activar situació passiva”.
Es manté la puntuació de la darrera baremació si la inscripció està activa en el moment de fer-la. En cas que estigui en situació d’inscripció passiva estarà “Pendent de baremació”.

Calendari de baremacions ordinàries 2014 : Les baremacions de caràcter ordinari per al 2014 estan previstes per als mesos de març, juny, setembre i novembre.

Les baremacions es realitzaran durant la primera quinzena del mes, excepte la de novembre que es realitzarà durant la segona quinzena.