Inici‎ > ‎Comarques‎ > ‎Osona‎ > ‎

Plantem cara! 22 de gener Concentració a Vic

18 de gen. 2014, 7:38 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 18 de gen. 2014, 7:43 ]

Comencem un any nou i la lluita continua per una societat amb menys desigualtats, menys corrupció i més democràcia. Des de CCOO convoquem a tota la ciutadania a concentrar-nos aquest dimecres, dia 22 de gener, a les 6 de la tarda (18 h.) a la plaça Major de Vic davant de l’ajuntament, per protestar per

CONTRA L’INCREMENT PREUS SERVEIS BÀSICS, transports, llum, gas . . .

CONTRA CONGELACIÓ SMI

CONTRA NOVA LLEI AVORTAMENT

CONTRA NOVA LLEI SEGURETAT CIUTADANA

CONTRA NOVA LLEI DE LES PENSIONS

PER LA NEGOCIACIÓ DELS CONVENIS COL·LECTIUS…

Us hi esperem, hem de continuar denunciant protestant, us adjuntem manifest i cartell per penjar al taulell d’anuncis del vostre centre de treball.

Prou, plantem cara!

Manifest:

Primer van fer negoci fent-nos creure que podríem tocar el cel si ens endeutàvem i els compràvem els seus productes. Després quan la seva mentida es va fer insuportable, entre tots vàrem haver-los de salvar posant ingents quantitats de diners als seus comptes.

Mentre passava això, van fer creure que la culpa no era seva sinó nostra, i aquí va començar la seva campanya de retallades econòmiques, socials, de drets i de llibertats.

Avui podem notar com han augmentat els preus des serveis bàsics com la llum, l’aigua i el transport públic alhora que els sous dels directius no paren d’augmentar mentre els dels treballadors que encara tenen una feina segurament amb contracte precari estan congelats o reduïts i molts altres pateixen l’atur forçós o no poden jubilar-se després d’ anys i anys treballant.

I mentre patim, ens congelen el Salari Mínim, volen reformar novament la llei de pensions per fer-nos-ho més complicat poder accedir-hi i dinamiten la negociació col·lectiva.

I per si no n’hi hagués prou ens ataquen la nostra llibertat individual i col·lectiva quan pretenen una nova llei de l’avortament o de Seguretat Ciutadana mentre no ens deixen decidir com a Nació que

som.

Avui amb aquesta concentració, i n’és una més de les moltes que ja hem fet a Osona, volem denunciar tot això. I seguirem fent tantes concentracions, manifestacions i el què calgui per fer sentir la nostra ferma protesta perquè ja en tenim prou i els plantem cara.

I que ho sàpiguen, guanyarem !