Inici‎ > ‎Convocatòries ICS‎ > ‎

Distribució places per grups professional ICS, llei temporalitat

30 de maig 2022, 4:24 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 31 de maig 2022, 0:43 ]

En el marc de reunió de Mesa Sectorial de Sanitat del passat 27 de maig , l'empresa ha presentat les places distribuïdes per grups professionals, no per categories.

Trobeu adjunt el document de, RESOLUCIÓ SLT/1605/2022, de 25 de maig, per la qual es dona publicitat a l'Acord 35/2022, de 28 de maig, de la Comissió Executiva del Consell d'Administració de l'Institut Català de la Salut, pel qual s'aprova, per a l'any 2022, l'oferta d'ocupació pública addicional per a l'estabilització de l'ocupació temporal de l'Institut Català de la Salut i la seva distribució per grups professionals.

Les places publicades en les ofertes públiques  vinculades al procés d’estabilització de la PESCO 2017 i  que encara no han estat convocades podran acumular-se a les convocatòries (concurs de mèrits o concurs  oposició) que s’han de publicar amb les regles  establertes en aquesta llei.

Aquestes convocatòries s’han de:

publicar abans del 31 de desembre de 2022,

resoldre abans del 31 de desembre de 2024.

Taula d'equivalencias de las categorías professionales

Ċ
Seccions Sindicals ICS CCOO,