Inici‎ > ‎L'ICS‎ > ‎

Campanya ordinària carrera professional 2022

30 de nov. 2021, 1:19 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Periòde d'inscripció obert del 1 al 31 de desembre

Segons el que es va negociar al II Acord de la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat, la carrera professional es “defineix com un sistema d’incentivació y motivació dels i les professionals i de reconeixement del seu nivell de desenvolupament professional i fixa l’últim trimestre de l’any com el període en què s’ha d’obrir el termini de presentació de les sol·licituds”.

La carrera professional permet al professional progressar de manera individualitzada a diferents nivells, prèviament definits, com reconeixement al desenvolupament professional en termes d'activitat assistencial, de coneixements i de compromís amb l'organització i vol contribuir a la millora en la qualitat assistencial.

En data 1 de desembre  comença la campanya ordinària 2022 per als nivells 1, 2, 3 i 4. Les sol·licituds podran presentar-se durant tot el mes de desembre fins el 31 de desembre i “exclusivament per via telemàtica a traves del mòdul de ‘carrera professional’ de l’aplicació Sistema de Gestió de Recursos Humans (SGRH)”.

http://www.portalics.rrhh/sgrh (Intranet)

http://wsa.ics.gencat.net/sgrh (Internet)

Cal demanar-la totes aquelles persones que assoleixin un primer o un nou nivell , TANT EL PERSONAL FIX COM EL PERSONAL INTERÍ (fruit de les sentència guanyades al Tribunal Suprem per CCOO).

Important: Període de l'1 al 31 de desembre de 2021.

Per a facilitar-vos la tasca, us adjuntem diferents documents que poden ser del vostre interès i us poden a ajuda a aclarir dubtes

Esquema requisits carrera professional 2022.pdf

Promoció interna i carrera professional I.pdf

Guia Informativa ICS Carrera professional.pdf

II_Acord_de_condicions_de_treball_del_personal_estatutariCARRERA PROFESSIONAL.pdf

DOGC convocatòria CP per al 2022, 25.11.2021.pdf

Cartell carrera professional 2022.pdf

Informació relativa a l'ingrés de les nòmines

28 de jul. 2021, 8:56 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 28 de jul. 2021, 9:00 ]

La nostra Gerència Territorial de la Catalunya Central fa arribar informació als treballadors relativa a l'ingrés de les nómines:

"Davant les reiterades consultes sobre les dates d’abonament de la nòmina al personal que presta serveis a l’Institut Català de la Salut, us fem les següents consideracions:

* La data límit de pagament per ingressar la nòmina és el darrer dia del mes.

* Si alguna entitat bancaria ingressa la nòmina abans del darrer dia del mes respon a una política empresarial i no és decisió de la nostra Gerència Territorial o de l’Institut Català de la Salut, motiu pel qual l’ingrés de la nòmina d’un professional respecte a un altre company pot ser diferent en funció de la entitat  bancària on s’ingressi la nòmina.

Per totes aquestes raons la unitat de retribucions no podrà donar resposta a consultes plantejades sobre aquesta qüestió atès que no depèn d’aquest institut  la data efectiva de l’ingrés de les nòmines  al compte bancari del nostre personal."

Resolució de mesures complementàries de 19 de juliol de 2021

23 de jul. 2021, 11:08 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 24 de jul. 2021, 0:12 ]

La directora gerent de l’Institut Català de la Salut, Yolanda Lejardi ha signat  la Resolució de 19 de juliol de 2021, sobre l’adopció de mesures excepcionals en matèria de recursos humans per fer front a la situació d’emergència sanitària derivada de la pandèmia de COVID-19,per la qual s’estableixen directrius entorn l’adopció de mesures excepcionals en matèria de règim de personal per fer front a la situació d’emergència sanitària derivada de la pandèmia de COVID-19, de 19 de juliol de 2021, tal i com preveu l’article 59.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’Estatut Marc del personal estatutari dels serveis de salut, i que desenvolupa el que preveu la Circular del CatSalut.

Convocatòria Primària-DUI-2010 - Barem provisional

12 de juny 2017, 13:38 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

S’ha publicat la Diligència del Tribunal Qualificador de la Convocatòria per cobrir places vacants de la categoria Diplomat/ada sanitari/ària d’Infermeria d’Atenció Primària P-2010, per la qual es dona publicitat dels resultats provisionals de la valoració dels mèrits de la fase de concurs oposició i s’obre un termini de 10 dies, que s’iniciarà el dia 13 de juny de 2017 i finalitzarà el dia 26 de juny de 2017, ambdós inclosos, per tal que les persones aspirants que figuren a l’annex d’aquesta diligència puguin presentar les reclamacions que considerin oportunes.

Podeu accedir a aquesta informació al document clicant el següent enllaç :

1-4 of 4