Inici‎ > ‎L'ICS‎ > ‎noticies ics‎ > ‎

Constitució de la comissió negociadora del III Acord de la Mesa Sectorial de negociació de sanitat, 18 de març de 2022

28 de març 2022, 10:39 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

III Acord, constitució comissió negociadora del III Acord de la Mesa Sectorial de negociació de sanitatDesprés de la denúncia del II Acord de la Mesa sectorial de Negociació de sanitat per part dels 3 sindicats que en formàvem part, aquest 18 de març ens hem reunit en Mesa Sectorial Extraordinària per tal d’obrir la negociació i pactar-ne com ens organitzem així com el calendari de les properes reunions.

A aquesta primera reunió també ha assistit la Directora Gerent, Sra. Yolanda Lejardi.

CCOO hem exposat que l’obertura d’aquesta negociació del III Acord ens agafa amb un moment de desgast físic i psíquic de tots i totes les professionals de l’ICS, però que malgrat el moment post pandèmia per la Covid-19, agafem la negociació amb molta il·lusió i voluntat negociadora. També hem demanat que la part de l’empresa tingui la mateixa voluntat negociadora així com un pressupost suficient per aconseguir les millores que fa anys que esperem.

Des de CCOO també hem exposat que, tot i que avui estem només a l’inici, CCOO no signarà cap Acord que no millori quantitativament i qualitativament les condicions de treball de totes les categories professionals de l’ICS, ja que tothom és necessari.