Inici‎ > ‎Mesa Sectorial ICS‎ > ‎

Mesa General 8 octubre

12 d’oct. 2018, 3:05 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 12 d’oct. 2018, 3:14 ]
Ha tingut lloc nova Mesa General de Funció Pública que per ratificar la consolidació del 0.20% que es va signar la setmana passada

Ens confirmen com serà el pagament dels increments

NÒMINA OCTUBRE: cobrament de l'increment de l'1,75% des de juliol fins a octubre 2018.
NÒMINA NOVEMBRE: cobrament del 1,50% de l'increment de l'1,50% de gener a juny 2018.
NÒMINA DESEMBRE: cobrament del 0.20% addicional lineal de la massa salarial tot l'any, i que concretament seran 70,56 euros.

CCOO  hem exigit en aquesta Mesa, l'entrada en vigor immediata de la millora que suposa la percepció del 100% de les retribucions en cas d'IT, compliment de l'Acord de Govern de retorn de la paga ja compromès i la convocatòria urgent d'una nova Mesa per calendaritzar el retorn de les pagues de 2013 i 2014 i resta de drets.

Després de les intervencions a la comissió parlamentària,  s'ha debatut al Parlament tot allò que tenim pendent els professionals de la Generalitat de Catalunya. Ha finalitzat amb una resolució parlamentària que diu el següent:

-Insta al Govern a fer efectiu el retorn del 10% de la paga de 2013 abans de finalitzar l'any i el calendari de retorn de la resta de la paga de 2013 abans del desembre del 2019. I també la del 2014 abans de desembre del 2020.

-Establir un calendari de la resta de drets pendents de retornar, i la propera Mesa General serà el 31 d'octubre de 2018.

Ċ
12 d’oct. 2018, 3:09