Inici‎ > ‎Mesa Sectorial ICS‎ > ‎

Mesa Sectorial ICS 30 novembre 4ª Sessió

30 de nov. 2017, 14:06 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 6 de febr. 2018, 2:29 ]

Informació sobre previsió de convocatòria de l’Oferta Pública d’Ocupació 2017 i l’Oferta Pública d’Ocupació Especial:

L’ICS, després de la trobada a Madrid del passat dilluns 27 de novembre, i acordar les dates de les primeres proves d’exàmens d’algunes categories professionals, tal i ja en teniu coneixement, ha vist incrementades el número de places així com oferta pública d’ocupació per alguna categoria professional que no estava prevista.
 I les places que són susceptibles de ser convocades són totes aquelles amb un nomenament temporal (interí o eventual) des del 31 de desembre de 2016 i fins a 3 anys enrere.

Volem recordar, que algunes (oferta ordinària) ja estan en curs i d’altres s’acumularan a l’oferta extraordinària acordada en Mesa General de Funció Pública signat per CCOO i UGT.

Respecte la reunió amb el Ministerio, a banda de les dates ja informades, el proper 11 de desembre es consensuarà les dates de la resta de categories.
Cada CCAA farà els seus exàmens.
De cares al 2018, a banda de l’OPO extraordinària, si hi ha pressupostos també se’n farà d’ordinària.
I el mateix per al 2019.
I a l’OPO extraordinària del 2018 s’inclouran aquelles convocatòries que fa molt de temps que no s’han convocat o que no s’hi han convocat mai

CCOO hem recalcat que aprovàvem aquesta OPO (tal i com es va decidir en assemblea de seccions sindicals), però que volíem el compromís que l’any que ve es convocarien categories com ara logopedes, personal de manteniment, bibliotecàries, terapeutes ocupacionals...
L’ICS hi accedeix.
CCOO també exigeix urgent un concurs de trasllat ja que era el compromís al que es va arribar.
L’ICS per a l’any que ve es compromet a fer un concurs de trasllats de forma oberta permanentment, similar a la mobilitat voluntària interna que es va instaura a primària.
 I crearem un grup de treball per tal de fer les aportacions pertinents.
CCOO també hem manifestat, que demanàvem que ja que hi ha categories professionals que fa molt de temps que no han pogut accedir a una plaça estatutària fixa, que tinguessin la nota de 5 (suficiència) a la 1a prova per poder continuar amb l’oposició.

Processos pendents: torn lliure 2015 i torn promoció interna 2016

Torn lliure 2015:

• A dia d’avui encara validen mèrits i al gener 2018 estarà aquesta fase finalitzada.
  •  Es publicaria al febrer 2018.
  • Març 2018, resultats definitius.
  • S’obrirà una selecció telemàtica per demanar la Gerència Territorial. I es recomana escollir per ordre de preferència i escollir-les totes (perill si no s’escull totes, de quedar-se sense plaça).
  •  Maig 2018, places assignades i publicació DOGC.
  • A partir d’aquí, els aprovats sense plaça, s’incrementaria els punts a la borsa de treball
Torn promoció interna 2016:

• 11 de desembre 2017, publicació notes definitives del català. I a finals d’aquesta setmana (1a de desembre 2017), també publicació de les proves competencials.
  • 20 de desembre 2017, prova de català per als tècnics de gestió i publicació el mateix dia, ja que són pocs.
  • Gener 2018 presentació de mèrits (a excepció dels tècnics de gestió)

Ċ
Seccions Sindicals ICS CCOO,