Inici‎ > ‎

Campanya de la renda 2021

6 d’abr. 2022, 7:10 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Declaració de la renda a CCOO de Catalunya

La campanya de la renda i patrimoni d’aquest any, que correspon als ingressos obtinguts durant el 2021, s’inicia el 6 d’abril amb la presentació de les declaracions per Internet i es prolongarà fins al 30 de juny.

A partir del 5 de maig es podrà presentar per telèfon, i entre l’1 i el 30 de juny, les persones contribuents podran presentar la seva declaració de manera presencial a les oficines de l’Agència Tributària.

L’afiliació de CCOO de Catalunya pot deduir la quota d’afiliació sindical quan realitzi la declaració anual de la renda, tal com ho marca la llei de l’IRPF.

A més, els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya poden fer la declaració de la renda amb importants descomptes a través d’un servei professional extern que té unes tarifes reduïdes acordades.

Tota la informació sobre la campanya de la renda 2021 »

CCOO celebra que les treballadores de la neteja dels centres sanitaris també cobrin la paga COVID-19

21 de des. 2021, 3:06 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

El sindicat manté la reivindicació des del 2020 i ara pot ser una realitat perquè presumiblement està inclosa en la Llei d’acompanyament dels pressupostos.

CCOO de Catalunya celebra la notícia apareguda avui a la premsa, en què presumiblement la Llei d’acompanyament de pressupostos tindrà el compromís i els recursos suficients per estendre la paga COVID-19 que van cobrar els professionals sanitaris a les treballadores de neteja dels centres sanitaris.

La reivindicació d’equiparació és una demanda sindical que mantenim des de l’any 2020, i que si finalment es concreta serà fruit d’un procés de mobilització, assemblees de les treballadores del sector, que va culminar en una jornada de vaga de neteja als centres sanitaris i sociosanitaris de Catalunya el passat 30 d’abril del 2021.

Ara cal que la mesura es faci efectiva, i que per part dels sindicats més representatius del sector de neteja s’acordin els elements relatius a la quantia, el pagament i totes aquelles qüestions que se’n puguin derivar.

Les treballadores i els treballadors de la neteja han estat a la primera línia davant la COVID-19 i hem estat invisibles per a l’Administració. La concreció d’aquesta paga no només és un element de justícia social, sinó que és la constatació que l’Administració ha tingut amb els treballadors i les treballadores de neteja dels centres sanitaris una actitud de classisme institucional.

Des de CCOO de Catalunya seguim reivindicant la visualització i el reconeixement social i laboral dels treballs de neteja, com de tants altres que resulten invisibles als ulls de la societat i en especial de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Perquè som essencials!

La Federació de Sanitat de CCOO mostra la seva total disconformitat amb la suspensió de drets del personal d'infermeria

21 de des. 2021, 1:48 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Des de CCOO, aquesta setmana, hem tingut constància de diverses notes informatives emeses per les direccions de diversos centres sanitaris/hospitalaris del nostre país, on es notifica la suspensió cautelar dels dies de lleure de les infermeres i infermers, per les festes nadalenques, al·legant una mesura extraordinària de caràcter cautelar. De la mateixa manera també han fet el mateix a altres centres respecte dels dies pendents de vacances.

Qualsevol mesura extraordinària en matèria de règim de personal, per part de l’empresa, ha de ser mitjançant resolució motivada i adoptada amb prèvia consulta amb els representants del personal, situació que no s’ha produït.

És una obligació de l’empresa la contractació laboral i l’ocupació efectiva de places per fer front a una pandèmia que arrosseguem des de fa gairebé dos anys, i després de passar cinc onades i trobar-nos ara en una sisena onada de la pandèmia per la COVID-19, aquesta decisió unilateral de l’empresa posa de manifest la seva mala gestió, que, d'altra banda, fa temps que CCOO manifestem.

Aquest personal, durant tots aquests mesos, ha sofert canvis de jornades, restriccions de festius, increment de la seva jornada per fer front a la demanda assistencial, a expenses de la seva salut física i emocional, i amb afectació en el seu entorn familiar, fent un esforç, molt més enllà de les seves obligacions a la seva professió i vocació.

Al nostre entendre, aquesta mesura és desproporcionada, i no entenem com les empreses poden castigar un col·lectiu que ha estat en primera línia assistencial durant més de vint-i-un mesos fent front a aquesta pandèmia, i sigui ara, i en aquestes dates, que s’intenti vulnerar els drets d’aquest col·lectiu al descans. Descans més que merescut, i més quan les restriccions a la població general són mínimes per a aquestes properes dates de festes de Nadal i Any Nou.

No podem permetre que aquests professionals suportin més el que seria una mala gestió per part de l’empresa. La situació d’estrès sanitari actual no és culpa només de la pandèmia sinó de la retallada d’anys i anys de recursos al sector sanitari. I és l’obligació de l’empresa vetllar pels seus professionals esgotats, i protegir-los, i, sobretot, pel risc que pot comportar en l’exercici de la seva professió i en l’atenció a la ciutadania.

Per tot l’exposat anteriorment, CCOO demanem la retirada d’aquests tipus de suspensió cautelar, ja que les considerem desproporcionades i restrictives en els drets d’aquests professionals.

TCAI, lluita a la requalificació de les professions sanitàries.

10 de nov. 2021, 2:50 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 10 de nov. 2021, 3:01 ]

Reunions mantingudes

El dia 13 d'Octubre, la FSS de CCOO ha assistit juntament amb la Plataforma de Tècnics Sanitaris C1/B, UGT i CSIF a una reunió amb les portaveus del PP de Sanitat i Educació i per altra banda amb el cap de gabinet de la Secretaria General de Formació Professional del Ministeri d'Educació i Formació Professional i el Director de l’INCUAL.

REUNIÓ AMB ELS PORTAVEUS DEL PP DE SANITAT I EDUCACIÓ
S'ha instat que es dugui a terme la culminació de la disposició 3r transitòria de l’EBEP, al que el portaveu de sanitat ha respost que es necessària una partida pressupostària extraordinària per que Fer-la efectiva.
Avui es presentaven a les 12 h. del matí els Pressupostos Generals de l'Estat i encara que deia desconèixer-los en aquests moments ens ha respost que: “el que si els hi constava era que pressupostàriament no es comptava amb portar a efecte la culminació de la disposició 3r transitòria EBEP”.

Des de CCOO li hem comentat que el portaveu de Funció Pública del PSOE, fa menys d'un mes, ens va informar que pròximament publicarien l'Avantprojecte de la llei de la Funció Pública de l'Administració General de l'Estat en el qual ja es preveu la creació del Grup B, i la seva aprovació i posada en marxa suposaria que, amb la mateixa qualificació, depenent de l'Administració en la qual es presti servei, podries pertànyer a diferents grups de classificació, ja que la presumpció que ha de ser matèria de negociació en cadascuna de les CCAA no sembla ni viable, ni realista.
En qualsevol cas, ens indiquen, que és preceptiu que una vegada conegudes i analitzades les funcions actuals sigui el Ministeri de Sanitat el que “marqui la seva posició”.

Reunió amb el cap de gabinet de la secretaria general de formació professional del ministeri d'educació i formació professional i el director de l‘incual El Cap de Gabinet, ha estat taxatiu i clar, indicant que quan hi ha Organismes reguladors de les professions, és l'Organisme regulador l'únic que té la capacitat d'establir el contingut de la qualificació (com és el Ministeri de Sanitat, en el cas de les professions del sector sanitari), sent l’INCUAL el que tècnicament i segons el nivell de coneixement, destresa autonomia i responsabilitat que requereixen les competències de la professió s'adscriu a un determinat nivell.

Tant CCOO i UGT, a través de la seva participació institucional en el Consell General de Formació Professional, ja van fer la proposta de reavaluació de les categories sanitàries, no sols la de les actuals TCAI's, sinó també d'unes altres, com la reavaluació i inclusió en la família professional sanitària dels actuals Zeladors, per la qual cosa a l'abril de 2020 s’insta al Ministeri de Sanitat que convoqués a la Comissió Nacional de RH del SNS, i a conseqüència d'aquestes actuacions, des del Ministeri de sanitat es constitueix un grup de treball per a abordar l'actualització de les funcions i competències.

En definitiva, han deixat clar, que no existeixen dreceres, que l’INCUAL només pot reavaluar una qualificació de l'àmbit sanitari a instàncies del Ministeri de Sanitat.

CCOO sol·licita rebaixar l'edat de jubilació als 60 anys per al personal del sector sanitari i sociosanitari

27 d’oct. 2021, 6:59 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) registra un escrit davant la Direcció General d'Ordenació de la Seguretat Social, en el qual se li sol·licita que s'iniciï el procediment d'estudi per a l'establiment de coeficients reductors dirigits a rebaixar als 60 anys l'edat de jubilació en les activitats sanitàries i sociosanitàries.

La FSS-CCOO, primer sindicat en la sanitat pública i privada, així com en el sector de la dependència, i que ostenta la condició de sindicat més representatiu a nivell estatal, sol·licita -conforme al Art.10 del RD 1698/2011- en un escrit dirigit a la Direcció General d'Ordenació de la Seguretat Social, que s'iniciï el procediment d'establiment de coeficients reductors per a rebaixar l'edat de jubilació i establir una edat de 60 anys per a l'accés a la pensió als treballadors i treballadores enquadrats en els epígrafs 86, 87 i 88 d'activitats sanitàries, assistència en establiments residencials i activitats de serveis socials sense allotjament.

L'Agència Europea per a la Seguretat i la Salut en el Treball (EU-OSHA) publica un informe sobre els riscos actuals i emergents en matèria de seguretat i salut en el treball (SST) en el sector sanitari europeu i revela, entre altres, les següents conclusions:

· Els treballadors de l'assistència sanitària i social tenen la quarta taxa més alta de problemes greus de salut relacionats amb el treball.

· L'exposició a riscos biològics o químics més prevalent és la que es dóna en el sector de l'assistència sanitària.

· Les dones del sector de la Sanitat i els Serveis Socials tenen més probabilitats de sofrir almenys un accident o de patir una malaltia professional que les treballadores d'altres sectors.

· Espanya és el segon país europeu on els sanitaris sofreixen més accidents laborals. Es produeixen més de 2.500 accidents a l'any per cada 100.000 empleats sanitaris.

A Espanya, aquestes estadístiques coincideixen amb les publicades pel Ministeri de Treball en el seu “Estudi comparatiu de llocs de treball amb treball per torns’ de 2018. Així, els i les professionals de torns de nit tenen pitjor salut física que els no exposats a treball per torns o de torns rotatoris. Els i les treballadores de torns nocturns tenen pitjor salut física i mental que la mitjana de la població general, més alteracions de l'apetit i trastorns digestius, etc; i aquells amb torns rotatoris tenen pitjor salut mental que la mitjana de la població general espanyola, més dolors en extremitats, menys temps per a dormir entre torns successius...

El personal del sector sanitari, amb les guàrdies, treballen en 30 anys l'equivalent a més de 40 anys d'altres categories, i això, per a CCOO, s'ha de tenir en compte a l'hora de la jubilació. Mereix un tractament especial, aplicant un factor de correcció en els anys cotitzats, com en altres professions amb penúria, perillositat, responsabilitat i exigències similars.

És més, l'Institut Nacional de Seguretat i Higiene en el Treball, en el seu Butlletí de prevenció de riscos laborals exposa que les i els Diplomats en Infermeria i TCAI són els dos col·lectius del sector sanitari que integren un major nombre de treballadors i treballadores i que ostenten, al seu torn, l'índex més elevat d'accidents i malalties professionals, com ara el contagi de malalties, més o menys perilloses, com la tuberculosi, l'hepatitis B i C o la SIDA, i actualment el Covid-19; les lesions musculoesquelètiques i les patologies d'origen psicosocial (ansietat, depressió, alteracions digestives, trastorns del somni, etc.) impulsades per situacions d'estrès o de burnout (incapacitat de suportar l'elevada demanda emocional associada al treball).

Contagis per COVID

El personal del sector sanitari continua absorbint una gran part dels contagis Covid-19 detectats a Espanya. Fins al 26 d'agost de 2021, s'han notificat 145.463 casos confirmats en personal sanitari (utilitzant la informació agregada fins al dia 10 de maig i la informació individualitzada des del dia 11 de maig). I si es reflecteixen les dades recollides segons la nova estratègia de vigilància, des de l'11 de maig de 2020 superen actualment la barrera dels 95.000 casos totals. Una gran quantitat d'aquestes i aquests professionals que han estat infectats sofreixen de Covid- Persistent.

Per tot això i molt més, la FSS-CCOO sol·licita que s'iniciï el procediment d'estudi per a l'establiment de coeficients reductors per a rebaixar l'edat de jubilació en les activitats sanitàries i sociosanitàries.

El Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General de la Seguretat Social estableix, en el seu article 206.1 que:

“L'edat mínima d'accés a la pensió de jubilació a què es refereix l'article 205.1.a) podrà ser rebaixada per reial decret, a proposta del titular del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, en aquells grups o activitats professionals els treballs de les quals siguin de naturalesa excepcionalment penosa, tòxica, perillosa o insalubre i acusin elevats índexs de morbiditat o mortalitat, sempre que els treballadors afectats acreditin en la respectiva professió o treball el mínim d'activitat que s'estableixi”.

Veure la Carta dirigida Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social.pdf

@repost FSS-CCOO

El sindicalisme útil: recuperem la paga robada el 2014!

18 d’oct. 2021, 12:00 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

FULL INFORMATIU SOBRE EL RETORN DE LA PAGA EXTRA

Acabem d’aprovar el retorn íntegre, a la nòmina de novembre, de la totalitat de la paga extra del 2014, que ens van robar amb l’excusa de la crisi-estafa.

Aquest retorn no és cap mesura de gràcia del Govern, sinó fruit del sindicalisme de lluita i amb capacitat de negociació de CCOO. No vam deixar de protestar contra totes les retallades entre el 2010 i el 2014 ni tampoc durant la recuperació de l’economia. Així, el 2018 quan la millora de la situació econòmica era patent i el Govern continuava mirant cap a un altre costat, CCOO vam pressionar amb dues ocupacions del departament dirigit per Josep Puigneró durant el mes de novembre. Van ser accions en solitari del nostre sindicat, que vam reforçar amb una concentració al Parlament i la convocatòria d’una vaga de 24 hores a tota la Generalitat per al 12 de desembre, conjuntament amb la UGT. Aquesta pressió va donar els seus fruits i vam aconseguir un acord abans de la vaga que ens va permetre desconvocar-la.

Així, sense necessitat de perdre el salari de la vaga, les treballadores i treballadors de la Generalitat vam aconseguir recuperar les dues pagues robades. La del 2013 la vam recuperar en dos terminis: una part el 2019 i l’altra, el 2020. Pel que fa a la del 2014, aquest any se n’havia de recuperar el 55 %, però, tal com constava en el punt tercer del Pacte de desconvocatòria de la vaga, es podia negociar la recuperació total aquest 2021.

Així, en cada reunió de la mesa general, CCOO hem exigit que el pagament íntegre es fes durant l’any. La darrera vegada que ho vam demanar va ser a la mesa de l’1 de juliol del 2021. En la mateixa reunió, l’Administració ens va manifestar la impossibilitat de complir una part d’aquell mateix acord sindical, com és el 50 % del complement de productivitat (uns 11 milions d’euros actualment) pel fet de no haver actualitzat els criteris d’avaluació de l’acompliment. Davant la nostra exigència del compliment de l’acord, es va constituir un grup de treball en què hem constatat la impossibilitat d’arribar a un nou acord abans de finals d’any. CCOO hem demanat el cobrament en la mateixa forma que fins al 2011, però, avui, l’Administració ens ha plantejat treballar per acordar la forma de repartiment del complement de productivitat per al 2022 a canvi de retornar la totalitat de la paga del 2014 aquest mes de novembre. CCOO hem acceptat aquesta modificació de l’acord del 2018, ja que implica una millora per al conjunt dels empleats i empleades de la Generalitat, del seu sector públic i de les empreses concertades, i comporta recuperar uns 240 milions d’euros ja per a aquest any. Immediatament començarem a treballar per al retorn del complement de productivitat, en la seva totalitat i sense pèrdua de massa salarial, per al 2022.

Celebrem, doncs, la recuperació d’aquests diners, que eren nostres, i recordem que els hem aconseguit amb la mobilització, l’organització, la negociació i l’acord. CCOO exerceix el conflicte social de manera responsable i realista, eficient i persistent.

Feu clic per veure el full informatiu sobre el retorn de la paga extra en format PDF

El Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya guanya una nova sentència que reconeix el dret d’una família monoparental a gaudir la suma dels permisos de maternitat

4 d’oct. 2021, 1:14 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

El Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya ha guanyat una sentència que reconeix el dret d’una mare soltera i la seva filla a gaudir del permís de maternitat i de paternitat, sumats tots dos encara que tan sols hi hagi un progenitor, ja que segons recull la sentència, aquesta nena té el mateix dret a ser cuidada directament per la seva mare durant el mateix període de temps que un altre fill nascut en una família biparental, i això sense comptar amb guarderies, suport familiar o cangurs.

Actualment, els coneguts permís de maternitat i permís de paternitat, s’anomenen Prestació per Naixement i Cura de Menor i està regulat en l’article 48.4 de l’Estatut dels Treballadors en concordança amb la disposició transitòria tretzena apartat 1, del mateix text legal que va graduant i equiparant els dies de permís per a tots dos progenitors.

En el cas que ens ocupa, la demandant havia donat a llum la seva filla en l’any 2020 pel que, atenent a l’apartat 1 d) de l’esmentada disposició, sol·licitavem en la demanda que la mare gaudís del període de les 12 setmanes addicionals que li hauria correspost a l’altre progenitor que, acumulades a les seves 16 setmanes, resultaria un període de 28 setmanes de permís.

Si el naixement s’hagués produït en l’any 2021, en aplicació de l’apartat 1 f), on ja s’equiparen els períodes de suspensió del contracte de treball i a cada progenitor li corresponen 16 setmanes de permís, l’acumulació d’ambdós sumaria 32 setmanes.

Resolució valenta

La novetat d’aquesta sentència dictada pel Jutjat del Social número 29 de Barcelona amb data del 5 de juliol de 2021 és que la magistrada resol de manera valenta i encertada en favor de la demandant que forma part d’una família monoparental, quan la norma no contempla aquest model de família i només ho fa amb l’anomenat model biparental a l’indicar “al progenitor diferent de la mare biològica”.

La sentència que ha guanyat el GTJ de CCOO de Catalunya es basa en la que va ser dictada pel Tribunal Superior de Justícia del País Basc amb data del 6 d’octubre de 2020 on els magistrats destacaven les tres vies clares de la reforma introduïda en l’article 48 de l’Estatut dels Treballadors que eren la protecció del menor i en general de la infància, la introducció d’una mesura d’igualtat de la dona i un element de conciliació de la vida familiar. Aquella sentència puntualitzava en el fet que el sistema de família nuclear biparental havia variat en els darrers 50 anys donant pas en moltes ocasions a famílies monoparentals que en la seva immensa majoria estan constituïdes per dones. En conseqüència, el que també atenia aquella sentència i la que ara ens ocupa és una clara actuació contra la tradicional desigualtat de la dona.

Adjudicació de la convocatòria única del concurs de trasllat obert i permanent, ICS 2020

27 de set. 2021, 3:08 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Amb data 27/9/21 l’INSTITUT CATALÀ DE LA SALUT ha publicat

RESOLUCIÓ SLT/2850/2021, de 22 de setembre, d'adjudicació de la convocatòria única del concurs de trasllat obert i permanent.

On es resol i dona publicitat al llistat de persones treballadores i les seves destinacions.

Primera adjudicació de les places bàsiques de l'Institut Català de la Salut que tindran la consideració de nomenament de les persones adjudicatàries.

Les persones aspirants que obtinguin una nova destinació i estiguin en situació d'actiu hauran de cessar en el lloc que ocupen dins dels tres dies hàbils següents d’aquesta publicació.

El termini per fer la presa de possessió en la nova destinació i la incorporació efectiva a la nova destinació s'haurà de fer d'acord amb el estableix l'article 75 del Decret 123/1997, de 13 de maig:

Article 75 Termini de presa de possessió

75.1 El termini per a la presa de possessió en la nova destinació serà de dos dies hàbils si no implica canvi de localitat de residència del funcionari, o de 15 dies si comporta canvi de localitat de residència, el qual s'haurà d'acreditar documentalment.

Excepcionalment l'esmentat termini de 15 dies podrà ésser prorrogat, per resolució del secretari general del Departament on hagi d'anar destinat el funcionari, com a màxim per 15 dies més, quan concorrin circumstàncies degudament motivades.

75.2 Aquest termini es computarà a partir del dia següent al del cessament, el qual s'haurà d'efectuar dins els tres dies hàbils següents al de la publicació de la resolució del concurs en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

Quan l'esmentada resolució comporti el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió s'haurà de comptar des de la data de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

75.3 El termini de la presa de possessió es considerarà a tots els efectes com de servei actiu, llevat dels casos de reingrés al servei actiu des d'una situació administrativa que no comporti reserva del lloc de treball i destinació.

En cas que l'adjudicació comporti el reingrés al servei actiu, el termini és d'un mes comptador des d’aquesta publicació.

Quan es derivi un canvi en el servei de salut de destinació, el termini és d'un més comptador des del dia del cessament en la destinació anterior, que s'haurà de produir en els tres dies següents d’aquesta publicació.

La persona aspirant amb nomenament a l'Institut Català de la Salut que no s'incorpori a la nova destinació adjudicada serà declarada d'ofici en situació d'excedència voluntària per interès particular.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució.

Amb caràcter potestatiu, prèviament a la interposició del recurs contenciós administratiu, es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que va dictar l'acte, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la seva publicació o qualsevol altre recurs que es consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.

Veieu document annex:

CCOO CATALUNYA APOSTA PER LA QUALIFICACIÓ DE GRAU SUPERIOR DELS TCAI

17 de set. 2021, 10:01 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Confirmat el cobrament del 55% de la paga extra del 2014 i l’increment salarial del 0,9% de 2021

15 de set. 2021, 3:50 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 15 de set. 2021, 6:18 ]

RETORN DEL 55% DE LA PAGA EXTRAORDINÀRIA DE 2014 AL NOVEMBRE

Fent efectiu l’Acord signat per CCOO a finals de 2018 amb la Generalitat de Catalunya, està previst que al novembre d’aquest any cobrem el 55% de la paga extraordinària de 2014.

En la taula següent podeu veure la situació de cadascuna de les pagues 2013 i 2014 que ens va prendre el govern de la Generalitat:

Paga extra%Situació
201340Retornat
201360Retornat
201455Es farà efectiu al novembre d’aquest 2021
201445Està previst el seu retorn el 2022

Recordeu que les persones que, per la circumstància que sigui, heu perdut el vincle laboral amb el centre de treball on hauríeu d’haver cobrat aquestes pagues, també teniu el dret a què se us facin efectius aquests retorns, en el cas que l’administració no ho hagi fet d’ofici. Si és la vostra situació, o teniu companys o companyes en aquesta situació, no dubteu en posar-vos en contacte amb CCOO i us ajudarem a fer el tràmit pertinent.

Recordeu que l’Acord que ha fet possible aquest retorn de les pagues va ser fruit de la vaga i la negociació. El sindicat està treballant a la Mesa General de la Funció Pública perquè el 45% restant de la paga extraordinària de 2014 es pagui a principis de 2022.

CCOO continuem lluitant per la recuperació de les retallades econòmiques i els drets que ens van arrabassar al seu dia.

INCREMENT SALARIAL DEL 0,9% AMB EFECTES RETROACTIUS DES DE GENER DE 2021

Alhora, us informem que el govern ha aprovat el Decret Llei que permet fer efectiu  l’increment salarial del 0,9% amb efectes retroactius des de gener de 2021 contemplat als Pressupostos Generals de l’Estat. És una reivindicació que CCOO veníem fent des de feia mesos a la Mesa General de la Funció Pública de Catalunya i que el govern anterior es va resistir a tirar endavant.

L’increment es farà efectiu al setembre  hauran d’incloure la retroactivitat d’aquest pagament els mesos de retard.

@repost

1-10 of 59