Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

1 Desembre Dia Mundial de la Lluita contra la Sida

30 de nov. 2017, 14:44 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Erradicar la serofòbia, l'estigma i la discriminació envers les persones VIH positives en l'àmbit del treball, el repte de sindicats i entitats civils

Manifest de l'Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya amb motiu del Dia Mundial de la Lluita contra la Sida

FotoEls avenços en els tractaments mèdics han propiciat grans millores en l’estat de salut així com en l’esperança i la qualitat de vida de les persones amb VIH. No obstant això, aquests avenços no han estat tan significatius en l’àmbit dels drets humans i, en concret, no ho han estat en l’ocupació. Cal tenir en compte, però, que l’ocupació està molt vinculada a la qualitat de vida de la persona, ja que té una alta associació positiva tant amb la dimensió de la salut física com amb la de la salut mental.

Feu clic per llegir el manifest Erradicar la serofòbia, l’estigma i la discriminació envers les persones VIH positives en l’àmbit del treball, el repte de sindicats i entitats civils.