Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

8 de Març del 2018 VAGA LABORAL de 2 hores

17 de febr. 2018, 0:54 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 18 de febr. 2018, 0:19 ]
ENS PLANTEM contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina
8 de Març del 2018: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores
Foto

Amb el lema 'Ens plantem contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina', la convocatòria té els següents objectius:

- Increments salarials en tots els convenis. Cal apujar més els salaris més baixos.
- Plans d’igualtat a totes les empreses per evitar la bretxa salarial i totes les discriminacions.
- Treball estable contra l'ús fraudulent de la contractació a temps parcial, la temporalitat injustificada i les hores extres no pagades. Pla d’intervenció de la Inspecció de Treball.
- Ratificació, per part del Govern, del Conveni 189 de l’OIT, que regula els drets i les condicions laborals de les treballadores de la llar.
- Una Llei d’igualtat salarial.
- Augment del poder adquisitiu de les pensions.
- Pressupostos per a polítiques de benestar: dependència, salut, educació, criança…
- Protocols contra l’assetjament i la violència de gènere en el treball.

Vives i lliures!
Unim-nos per a la igualtat!

Participa en les mobilitzacions!

Convoquem vaga laboral de 2 h el 8 de Març.
Donem suport a la vaga de consum, a la vaga de cures i a la vaga d’estudiants.
Concentracions al migdia davant dels ajuntaments.
Manifestacions descentralitzades a la tarda.

*Les dades del mapa s'aniran actualitzant a mesura que es vagin concretant els actes i les mobilitzacions i, posteriorment, amb imatges de cada un d'ells.
Feu clic per descarregar-vos:

Octavetes:

Models d'ahesió a la vaga

Elements publicitaris

17 de febr. 2018, 1:16