Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

Acte contra la repressió: Aturem la llei de l’avortament, a Vic

24 d’abr. 2014, 3:28 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 24 d’abr. 2014, 3:55 ]
24 d'abril Taula Rodona Acte contra la repressió: Aturem la llei de l’avortament, a Vic
Acte contra la llei de l’avortament, dijous a Vic..
La Plataforma d’Osona pel Dret a l’Avortament organitza aquest dijous un nou acte contra la reforma de la llei de l’avortament que està tramitant el govern espanyol. En concret, aquesta vegada l’acció tindrà un format de taula rodona, amb la presència de persones vinculades al món de la sanitat i el dret, que exposaran arguments a favor del dret a l’avortament lliure i gratuït, així com els greus inconvenients que suposa la nova llei impulsada pel ministre Gallardón. La taula rodona s’emmarca en el programa d’actes paral·lels del Festival Protesta que es fa al llarg de tota la setmana a Vic.

La Plataforma d’Osona pel Dret a l’Avortament va néixer fa dos mesos i va organitzar la seva primera acció el 8 de març passat, amb motiu del Dia Internacional de les Dones, amb una manifestació que va recórrer els carrers del nucli antic de Vic i que va congregar més de 200 persones. La manifestació va acabar amb la lectura d’un manifest a les portes del bisbat de Vic. Es tracta d’una plataforma unitària, formada per persones a títol particular i representants de diferents formacions polítiques, socials i sindicals.
L’asssemblea de la plataforma és oberta i es reuneix periòdicament cada dos dimarts al vespre al Casal Claret de Vic, coincidint amb la de l’Assemblea pels Drets Socials d’Osona.

CONVOCATÒRIA
Taula rodona "Contra la repressió! Aturem la llei de l'avortament".
Amb Rosa Banús (llevadora), Sílvia Espinosa (CCOO Sanitat) i Asun Martínez (advocada).

Dijous 24 d'abril, 2/4 de 8 del vespre, Espai ETC de Vic.