Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

CCOO participa al XIII Fòrum contra les Violències de Gènere

12 de nov. 2017, 1:34 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Foto

La Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, de la qual forma part CCOO de Catalunya, organitza del 9 a l’11 de novembre el XIII Fòrum contra les Violències de Gènere. Amb el lema "Teixim resistències enfront de les violències sexuals", tindrà lloc a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona (c/ Sant Pere Més Baix, 7).

La Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI del sindicat participa en un debat sobre estratègies de resistència la violència sexual en diferents entorns, entre ells el laboral (dijous a les 11.30 hores), i en un taller sobre assetjament sexual a la feina (divendres a les 17.00 hores).

Trobareu el programa i el formulari d’inscripció a Internet: