Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

Escratx feminista! 16/05, a cada poble, a cada ciutat, setge a la contrareforma! Pel dret al propi cos, escratx feminista!

6 de maig 2013, 13:24 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 9 de maig 2013, 11:13 ]

Us faig arribar aquesta iniciativa que està posant en marxa la CAMPANYA PEL DRET A L'AVORTAMENT, plataforma de la qual formem part.

Sílvia Espinosa

Fem un escratx feminista arreu de Catalunya!
 Dones i homes d'arreu el territori, sumeu-vos a aquesta iniciativa!!

El setze, setge!

Setge a les retallades,

a la repressió sexual,

setge a la maternitat obligatòria,

a la no prevenció de malalties de transmissió sexual,

setge a la manca d'educació sexual i afectiva,

al control sobre el cos de les dones,

Perquè jo, tu, nosaltres, TOTES decidim

(i no pas en Gallardon ni la Conferència Episcopal)

Escratx feminista a les seus del PP de tot Catalunya!

i si a la resta de l'Estat us hi voleu afegir, Escrache feminista Estatal!

El 16 de maig, a les 19h,

ens trobem totes a les portes de les seus del PP,

ben armades de plaersmaternitat desitjada,preservatius, escombres de bruixainfusions d'herbes, amors,

conystetesfluxosdesig present i afirmatiu, cossos empoderats, raons menopàusiques, pubertoses i menstrualsi amb totes aquelles armes de construcció massiva que coneixem prou bé les dones,

siguem lliures o visquem en clandestinitat.

El setze, setge a la contrareforma!

Akelarre feminista!

Idees per a inspirar l'escratx: dur xapes i samarretes pel @dretpropicos (en tenim, si en voleu, o en podeu fer) // enganxines pel @dretpropicos, o imatges de cossos de dones // cava per a brindar per la nostra autonomia // ballar, cantar, celebrar, fer pòcimes màgiques i dur escombres de bruixa // dur preservatius, aparells sexuals // fer un pic nic orgiàstic al carrer, de plaers i alegries // lectura de poesies com les Eròtiques i despentinades // processó del Sagrat Cony // o tot el que se us acudeixi!!

A mesura que anem generant materials, us els anirem fent arribar, per si us serveixen. Per ara, als adjunts, plantilles per a samarretes i xapes, algunes fotos que ens han passat des de Planning i fullet de difusió de l'escratx en pdf i odt (ho sentim, en rtf pesa massa -descarregueu-vos libreoffice o openoffice per a editar-lo), per a adaptar-lo a cada municipi.

Més informació: a Ca la Dona