Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

Fotos de la visita a la Maternitat d'Elna

29 d’abr. 2013, 11:41 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Diumenge dia 21, una delegació de la Federació de Sanitat de CCOO hem anat a Elna, un poblet francès molt a prop de la frontera.

Primer hem anat a visitar la Maternitat d'Elna, on ens esperava una visita guiada per un expert en el tema, Enric Nieto, que ens ha explicat la història, els detalls i les anècdotes del llegat excepcional d'una gran dona: Elisabeth Eidenbenz. A la sortida, tots i totes ens hem sentit commoguts i emocionats.

La visita de la tarda també ha estat molt emotiva, però amb un afegit d’amargura. Hem anat a la platja d'Argelés, al monument en record dels republicans i republicanes que van patir la terrible injustícia, la gana i el fred en el camp de concentració d'Argelers.

Ens ha fet molt bon temps, hem gaudit d’una immillorable companyia, hem après... què podem demanar més? Potser tornar-hi un altre dia?

Sílvia Espinosa López

Secretària de la Dona FS