Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

L’ICS publica una instrucció que recull els drets i permisos previstos en la llei per a les treballadores que pateixen violència de gènere

2 de des. 2014, 14:02 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
Us fem arribar notícia de l'aprovació de la nova instrucció que l'ICS ha publicat, referent a l'aplicació dels drets de les treballadores que pateixen violència masclista.
Des de CCOO i la nostra Secció Sindical valorem molt positivament aquesta instrucció, que recull l'acord al qual vam arribar en la Comissió d'Igualtat. En ella l'acreditació de la situació de violència es relaxa, i no solament s' admet l'Ordre Judicial d'allunyament, sino també un informe médic o de serveis socials, la qual cosa facilita molt que es puguin gaudir aquests importants drets. De fet, abans de publicar-se la instrucció ja s'ha estat aplicant, però ara el tema adquireix caràcter més formal. Trobareu el document penjat a la intranet.

infoicscat.wordpress.com/2014/11/25/lics-posa-en-marxa-un-circuit-datencio-a-les-treballadores-que-pateixen-violencia-de-genere