Inici‎ > ‎Notícies Dona‎ > ‎

Zero violències masclistes. Ens volem lliures!

13 de nov. 2017, 9:40 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. CCOO de Catalunya utilitza aquest any com a lema “Zero violències masclistes. Ens volem lliures!”, i fa una crida a participar en tots els actes que s’estan organitzant al voltant d’aquesta data per denunciar aquest flagell social que cada any maltracta i assassina dones i infants.

El 25N, manifestació a les 18.00 h a la Plaça Universitat de Barcelona: 'Ens volem vives, lliures i rebels!'Actes previstos ( pendent de concretar algunes hores i alguns llocs, així com alguns actes)

Barcelona
23 de novembre. 10 h. Assemblea sobre violències que s’exerceixen vers les dones, i eines per poder-les erradicar. Lectura del manifest a la Via Laietana

Granollers
25 de novembre. 12 h Plaça de la Porxada. Performance
Ho organitza: Taula d’Igualtat de Gènere de Granollers (on participa CCOO)

Mataró
20 de novembre. 19 h Pla d’en Boet. Xerrada debat: “Pacte nacional contra la violència masclista”
Ho organitzen: Secretaria de les Dones de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona i Vocalia de Dones Laia l’Arquera

25 de novembre. 19.30 h Ajuntament de Mataró. Acte de rebuig a les violències masclistes
Projecció del vídeo de denúncia realitzat per la Xarxa d’Espais Joves de Mataró. Lectura del manifest. Musica i dansa. Ho organitzen: CCOO, Teixit de Dones i les entitats del Consell Municipal d’Igualtat Dona-Home
Hi col·laboren: Centre d’Informació i Recursos per a les Dones i la Xarxa d’Espais Joves de Mataró

Terrassa
27 de novembre. 18.30 h. CCOO de Terrassa (sala Apolo Giménez. El Pacte d’estat contra la violència de gènere.
Ho organitza: Esquerres de Terrassa

2 de desembre. La ruta de l’exili. Argelers – Cotlliure – Elna. Sortida guiada per Assumpta Montellà, historiadora i autora del llibre La Maternitat d’Elna

12 de desembre. De 10 h a 18 h. VIII Escola Neus Català
Violències sexuals. CCOO Terrassa (sala Apolo Giménez)