Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Cursos Gratuïts per Tothom

4 d’abr. 2013, 7:06 publicada per Usuari desconegut   [ actualitzat el 18 d’abr. 2013, 3:05 per Seccions Sindicals ICS CCOO ]
CCOO promou l’oferta formativa de cursos gratuïts del 2013 per al personal de l’Administració pública, de l'Institut Català de la Salut (ICS).

El dia 2 d'abril s'ha iniciat el període d'inscripció dels cursos on-line per estatutaris de l'ICS.

El termini d'inscripcions fins el 30 de maig
Recorda que una còpia de la preinscripció, cal portar-la o enviar-la a la secció sindical del teu centre.
Els fons que l'Administració destina a aquesta formació procedeixen d'un descompte a la nòmina de les empleades i empleats públics i, tot i que la subvenció que es desprèn d'aquests fons s'ha vist reduïda més d'un 50%, la FSS-CCOO ha expressat el seu compromís de minimitzar l'impacte d'aquesta maniobra de l'Administració perquè el nombre d'alumnes a formar sigui el màxim possible.
D'altra banda, aquesta oferta presenta els seus cursos en tres modalitats diferents: a distància (amb enviament del material del curs al domicili de la persona inscrita), en línia (en la qual el material es troba a disposició en una plataforma de suport virtual) i en teleformació (per treballar en una plataforma d'internet interactiva). Com és de suposar, en aquests dos últims casos és imprescindible disposar d'accés a Internet i d'un compte de correu electrònic personal.
Donada l'escassetat de fons del pla d'aquest any, la FSS-CCOO subratlla la importància que les persones que sol·licitin aquestes accions puguin garantir la seva permanència un cop seleccionades i tenir present que, encara que aquests cursos són gratuïts, qualsevol abandonament un cop assignats detrau la possibilitat que qualsevol altra persona pugui accedir a aquesta formació. Consulta l'oferta formativa Cliqueu aquí

Si teniu qualsevol dubte, contacteu amb el vostre delegat o delegada de CCOO.