Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

El Ministeri de Sanitat publica la convocatòria per a l'accés a la formació especialitzada per a personal Facultatiu i Diplomades d'Infermeria

30 de set. 2012, 7:21 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

El Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat publica en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) del dissabte 22 de setembre cliqueu aquí la convocatòria per accedir a una plaça de formació sanitària especialitzada el pròxim any. L'oferta total per metges és de 6.389 places i en el cas d'Infermeria s'han convocat 963. El termini de presentació de sol · licituds comença el 25 de setembre i finalitza el 4 d'octubre, ambdós inclosos.
En la convocatòria per als titulats metges, biòlegs, químics, radiofísics, psicòlegs i farmacèutics pel sistema de residència, l'oferta total és de 6.689, el que suposa 452 places menys que l'any passat. Per la seva banda, les places per a les especialitats la formació s'imparteix en règim d'escola (Farmàcia Industrial i Galènica, Hidrologia, Medicina de l'Educació Física i Medicina Legal i Forense), es mantindran en el mateix nombre que en la convocatòria passada