Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Oferta formativa Paco Puerto Abril '20

25 d’abr. 2020, 5:58 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
Volem explicar-te tot allò que hem fet des del passat divendres 13 de març quan l'estat d'alarma ens va obligar a suspendre tota la formació presencial.

1. Hem passat a modalitat oline tots aquells cursos presencials que estaven iniciats i que pel seu contingut ha estat possible fer-ho. Els i les alumnes ja estan participant en ells i estan assolint els seus aprenentatges.

2. Hem posat en marxa sessions formatives en directe i càpsules formatives penjades al nostre canal de YouTube. Així, hem fet classes de "Tècniques de relaxació davant la situació de confinament""TDAH, pautes per a famílies en situació de confinament" "PNL, el llenguatge és generatiu" i hem compartit vídeos formatius de "Anglès, Phrasal verbs", "Cuina", "TEA, pautes per a famílies en situació de confinament" o "Consells per a un bon teletreball". I tenim preparades les centrades en "Microsoft Excel", "Com utilitzar les stories d'Instragram per a potenciar el nostre negoci" i moltes més!!!

Ho pots veure tot al nostre canal de YouTube, fent click aquí Si et fas subscriptor, rebràs tota la informació al moment.

3. Hem creat un curs sobre "Comunicació online i treball en equip" amb l'objectiu d'acompanyar i facilitar l'accés i aprenentatge de les principals eines, gratuïtes o de baix cost, i de fàcil aprenentatge. El curs consta de cinc vídeos que s'aniran publicant de forma periòdica. Pots consultar el primer vídeo, Planificació de reunions, aquí

4. Posem a la teva disposició la següent oferta online de cursos privats i subvencionats:
Preparació Actic. Nivell bàsic.
Treball amb les intel·ligències múltiples
Preparació Actic. Nivell mitjà.
Mètode globalitzat. Treball per projectes
Formació en igualtat i prevenció de l’assetjament
Estem treballant en la elaboració de nous cursos online.
Et farem arribar infomació el més aviat possible!!!

Vols estar informat de totes les nostres novetats.
Segueix-nos a les nostres xarxes socials. Fes clic damunt les icones.