Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

OFERTA màster i expert universitari per a L'AFILIACIÓ CCOO amb titulació universitària

29 de set. 2021, 2:57 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 29 de set. 2021, 3:44 ]

Seguint amb el nostre afany de fer més completa la nostra oferta formativa, hem arribat a un acord amb BAC Formació per tal de poder-vos oferir Màsters y Experts Universitaris (antics Postgraus), a uns preus molt assequibles. Els Màsters, que estan a un preu de 1500€ els tindreu a 400€, i el Títol com a Expert Universitari, que està a 750€, a 200€
Tots els títols estan acreditats per la Universidad Europea Miguel de Cervantes.

Aquesta és una campanya exclusiva per a l'afiliació amb titulació universitària.

Dins d'aquesta campanya, afegit, les persones inscrites tindran 4 cursos gratuïts del catàleg de BAC Formación per fer durant un any, a partir de la data d'inscripció.

Consulteu el cartell i el document amb les instruccions per a fer la inscripció.

El protocol d'inscripció als 4 cursos gratuïts serà:

1-  Omplir la fitxa que us adjuntem.
2-  Adjuntar una còpia del DNI per les dues cares.
3-  Adjuntar el comprovant del pagament del Màster o Expert Universitari.

La campanya d'inscripció estarà en vigor de l'1 al 31 d'octubre.
*Las taxes d'expedició del Títol propi de máster i/o Expert Universitari per part de la Universidad Europea Miguel de Cervantes no estan incloses en el preu de la Matrícula.

Una vegada recolliu tota la documentació anterior ens la feu arribar a [email protected] amb data límit el 3 de novembre.

No deixeu perdre la oportunitat de formar-vos, a preus especials només per l'afiliació.