Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Preinscripció al Centre de Formació de Persones Adultes de CCOO, del 18 al 25 de juny

14 de juny 2019, 5:00 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
El CFA Manuel Sacristán és un centre públic de formació de persones adultes creat a partir d’un conveni de col·laboració entre CCOO i la Generalitat de Catalunya. El centre ofereix cursos gratuïts que us poden ajudar a millorar en l’àmbit professional i personal.
L’OFERTA FORMATIVA PER AL CURS 2019-2020 ÉS LA SEGÜENT:
- Graduat en educació secundària obligatòria (GESO).
- Curs d’accés a cicles formatius de grau mitjà (CAM).
                                                                    - Curs de preparació per a les proves d’accés als cicles formatius de grau superior (PPACFGS).
                                                                    - Cursos de COMPETIC (nivells 1, 2 i 3), equivalents a l’ACTIC, que acrediten oficialment les competències digitals. Els cursos de                                                                               COMPETIC 2 i COMPETIC 3 també es poden cursar a distància.
                                                                    - Anglès (nivells 1, 2 i 3).
                                                                    - Castellà (nivells 1, 2 i 3).
                                                                    - Català (nivell 1).
Per al curs 2019-2020, la preinscripció serà del 18 al 25 de juny. A excepció del dia 21, en què només s’atendrà al matí, l’horari per presentar la sol·licitud de preinscripció serà: matins, d’11 a 13 h, i tardes, de 17 a 19 h. El CFA Manuel Sacristán, el trobareu a l’edifici de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16-18, 8a planta). Per a més informació, consulteu el http://www.ccoo.cat/escolaadults/