Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Promoció 3x2 en cursos de sanitat

22 de set. 2020, 8:18 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 22 de set. 2020, 8:23 ]
L'oferta formativa va dirigida tant a personal sanitari com a no sanitari, per donar resposta a l'ampli ventall de grups professionals de què disposa la nostra empresa. L'únic requisit serà estar afiliat i al corrent de pagament.

Tots els cursos són computables tant per a borsa o carrera professional com per a oposicions.

Els cursos de 3x2 tenen una durada ,aproximadament d'un any, així cada quadrimestre s'activa un, no es poden fer de cop.

Si ets afiliat o afiliada, no desaprofitis aquesta oportunitat per actualitzar i ampliar el currículum.
Posa't en contacte amb la teva secció sindical o delegada sindical i comença a formar-te i a obtenir puntuació que pot ser crucial en un futur immediat per millorar les teves expectatives professionals.

IMPORTAT: Els i les afiliades que vulguin optar als tres cursos pagant dos hauran d'estar adscrits a la federació de sanitat i al corrent de pagament de quotes ,si es dona de baixa abans d'acabar els cursos no li arribarà el títol no el certificat.
Quan acabi el curs, al cap de pocs dies es rebrà un certificat provisional del curs per si l'alumne el necessita pel currículum.

També hi ha un descompte del 20% en masters i un descompte per curs del 30% si es fan directament sense la oferta del 3x2.

Pots trobar tota la varietat de cursos al catàleg.
CCOO. Amb tu tenim la força. Afilia't