Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Promoció 3x2 cursos de formació FYSA

25 d’oct. 2021, 3:07 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Des de la Federació de Sanitat de CCOO, seguim amb el propòsit de procurar tenir la millor oferta formativa en tot moment per a totes i tots vosaltres.
Aquesta promoció està destinada a les persones afiliades a la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO).

Passos a seguir
Heu de fer la tria de 3 cursos del Catàleg de cursos FYSA l'import individual del curs per afiliat és de 29 € però amb la promoció d'aquests tres cursos, només en pagareu dos, 58€

Haureu de contactar amb la vostra secció sindical, delegades de CCOO, que us acabaran d'indicar el procés a a seguir pel pagament.

Per la Catalunya Central ens podeu contactar al mail [email protected]

Els cursos son activats un per quadrimestre per tal de fer al vostre ritme.

Requisits dels cursos:

1. Comptar amb un compte de correu electrònic, ordinador personal o tauleta amb connexió a Internet.
2. Tenir la categoria professional adequada als destinataris del curs.

Característiques dels cursos:

1. Impartits en modalitat de teleformació.
2. Auto test i Test d'avaluació obligatoris per a cada tema.
3. Casos pràctics autoavaluables.
4. Exàmens finals obligatoris.

Garantia de qualitat:
Tots els cursos compten amb l'Acreditació de la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries del Sistema Nacional de Salut.

La FSS-CCOO, després d'incrementar en 55 cursos el catàleg de FYSA , per a un total de 194 cursos actius, continuarà amb l'esforç d'ampliació d'accions formatives per continuar oferint a la seva afiliació, i al conjunt de treballadors i treballadores, un ventall de cursos que ajudin en la seva carrera i desenvolupament professional, així com en els diferents processos de consolidació d'ocupació.

LA TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS!
AFILIA'T!