Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Promoció de curs gratuït per afiliats, campanya de fidelització.

12 de febr. 2021, 2:11 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 12 de febr. 2021, 2:12 ]

Des de la Federació de Sanitat i el seu departament de Formació posem en marxa una campanya d'agraïment a la fidelització de les nostres afiliades i afiliats regalant-los un curs dels disponibles al catàleg de BAC Formación, veure als documents adjunts de la pàgina.

Les dates d'aquesta promoció són del 15 al 28 de febrer.
Les inscripcions s'hauran de fer a través de les Seccions Sindicals amb el full de matrícula que també us adjuntem

L'afiliació sense Secció Sindical podrà d'enviar directament el full d'inscripció a l'adreça electrònica formacio.sanitat@ccoo.cat .

Només es podrà demanar un curs per afiliada o afiliat, aquesta afiliació haurà de ser amb antiguitat fins el 31 de desembre del 2020

Més endavant es farà altra promoció similar per a l'afiliació posterior a l'1 de gener 2021 i nova afiliació.

No dubteu en consultar-nos qualsevol dubte al respecte d'aquesta promoció.

icsosona@ccoo.cat

Seccions Sindicals ICS CCOO,