Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Promoció de curs gratuït per afiliats, campanya de fidelització. estiu '22

21 de juny 2022, 8:31 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 21 de jul. 2022, 3:57 ]
Des de la Federació de Sanitat i el seu departament de Formació posem en marxa una campanya d'agraïment a la fidelització de les nostres afiliades i afiliats regalant-los un curs dels disponibles al catàleg de BAC Formación, veure als documents adjunts de la pàgina.

Les dates d'aquesta promoció són del 1 de juliol al 30 de setembre.

Aquesta campanya d'un curs gratuït està adreçada a:

- Nova afiliació.
- Afiliació que no hagi fet abans cap campanya de cursos gratuïts de BAC.
I COM A NOVETAT: Afiliació que si hagi fet abans altra campanya de cursos gratuïts de BAC però que tingui una afiliació, com a mínim, de 2 anys d'antiguitat.

Només es podran tramitar sol·licituds de persones afiliades a la Federació de Sanitat.
Només es podrà demanar un curs per afiliada o afiliat

Les inscripcions s'hauran de fer a través de les Seccions Sindicals i les seves delegades o delegats als que haureu de fer arribar el full de matrícula que també us adjuntem.

Per tal de organitzar-vos en la tria de les dates d'elecció, recordeu que el títol oficial triga dos mesos, un cop finalitzat el periode de realització del mateix.

Els cursos s'escolliran dels tres llistats que us adjuntem en aquest correu. NO ho feu del catàleg web de BAC . Els cursos en els que no consta edició al llistat l'haureu de consultar a la pàgina web de BAC (aquestes sí estan actualitzades).

IMPORTANT: Les categories que poguessin no estar contemplades en cap dels dos llistats també tindran la seva campanya de curs gratuït durant aquest any.

Per qualsevol aclaració no dubteu en consultar-nos.

Seccions Sindicals ICS CCOO,
21 de jul. 2022, 3:57