Inici‎ > ‎Notícies Formació‎ > ‎

Promoció de Nadal per a cursos de formació

6 de nov. 2020, 2:59 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
Amb la voluntat d'oferir una contínua oferta formativa presentem una nova promoció pels cursos individuals, de la qual es poden beneficiar tots i totes les nostres afiliades i afiliats.

L'oferta formativa va dirigida tant a personal sanitari com a no sanitari, per donar resposta a l'ampli ventall de grups professionals de què disposa la nostra empresa. L'únic requisit serà estar afiliat i al corrent de pagament.

Tots els cursos són computables tant per a borsa o carrera professional com per a oposicions.

Si ets afiliat o afiliada, no desaprofitis aquesta oportunitat per actualitzar i ampliar el teu currículum.
Posa't en contacte amb la teva secció sindical o delegada sindical o a través de l correu formacio.sanitat@ccoo.cat

Comença a formar-te i a obtenir puntuació, que pot ser crucial en un futur immediat per millorar les teves expectatives professionals.

Pots trobar tota la varietat de cursos al Catàleg cursos.

Veure cartell Cartell promoció Nadal

Veure cartell cursos 3x2 promoció

CCOO. Amb tu tenim la força.
Afilia't

La promoció del 3x2 segueix disponible.