Inici‎ > ‎Noticies‎ > ‎

Campanya Ordinària Carrera professional 2021

30 de nov. 2020, 2:14 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
Segons el que es va negociar al II Acord de la Mesa Sectorial de Negociació de Sanitat, la carrera professional es “defineix com un sistema d’incentivació y motivació dels i les professionals i de reconeixement del seu nivell de desenvolupament professional i fixa l’últim trimestre de l’any com el període en que s’ha d’obrir el termini de presentació de les sol·licituds”

La carrera professional permet al professional progressar de forma individualitzada a diferents nivells, prèviament definits, com reconeixement al desenvolupament professional en termes d'activitat assistencial, de coneixements i de compromís amb l'organització i vol contribuir a la millora en la qualitat assistencial.

Amb data 1 de Desembre ha començat la campanya Ordinària 2021 pels nivells 1,2,3 i 4. Les sol·licituds podran presentar-se durant tot el mes de desembre fins el 31 de desembre i “exclusivament per via telemàtica a traves del mòdul de ‘carrera professional’ de l’aplicació Sistema de Gestió de Recursos Humans (SGRH)”.

En relació a les resolucions de la carrera professional que tenim pendents de l'any passat, el que seria habitual és que per aquestes dates ja l'ICS hagués resolt la campanya CP 2020 (demanada al desembre 2019). Això no ha estat així, i a la darrera Mesa Sectorial del passat 20 de novembre CCOO vam demanar expressament que com a mínim publiquessin la resolució provisional, l'ICS va dir que ho intentaria (de tots és sabut els problemes informàtics de l'aplicatiu SGRH).

Per aquest motiu des de CCOO recomanem, en funció si
  • ICS aquest desembre no publica la resolució provisional de la CP 2020: En aquest cas, recomanem que els aspirants ho tornin a demanar de nou aquest any, per evitar que en cas que la de l'any passat els sigui denegada, es pugui quedar sense subsanar l'error a la nova campanya CP 2021.
  • ICS publica la resolució provisional i les persones surten admeses i se'ls concedeix el/s nivell/s sol·licitats: En aquest cas, no cal que tornin a generar nova sol·licitud CP 2021, a excepció que sigui per assolir nou nivell (exemple, a la CP 2020 tenien 10 anys de temps treballat i només van demanar nivell 1, i ara 11, poden demanar el nivell 2 a la CP 2021).
  • ICS publica la resolució provisional i les persones surten excloses o denegats el/s nivell/s sol·licitats: En aquest cas, a banda de presentar les al·legacions pertinents, recomanem que tornin a demanar els nivells de CP 2021 aquest desembre.

A banda d'això, aquest desembre de 2020 també cal demanar-la totes aquelles persones que assoleixin un primer o un nou nivell , TANT EL PERSONAL FIX COM EL PERSONAL INTERÍ (fruit de les sentència guanyades al Tribunal Suprem per CCOO).

Important: Període de l'1 al 31 de desembre de 2020.

Per a facilitar-vos la tasca, us adjuntem diferents documents que poden ser del vostre interès i us poden a ajuda a aclarir dubtes

Seccions Sindicals ICS CCOO,
30 de nov. 2020, 2:14