Inici‎ > ‎Noticies‎ > ‎

Cobertura per a professionals de la Salut i Dependència

22 de maig 2020, 3:45 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Cobertura d'assegurança que dóna protecció als professionals de la Salut i la Dependència ( detallats en link adjunt) que estiguin treballant directament en la lluita contra la COVID-19 i hagin mantingut contacte directe amb persones infectades.

Aquest grup assegurador, UNESPA, engloba un total de de 200 asseguradores, on està Atlantis que és la que treballa amb CCOO. Han fet un fons comú per donar cobertura a nivell estatal.

Els professionals es poden acollir a aquesta cobertura amb dos casuístiques sempre que sigui per la seva prestació en la feina:
  • Cobertura per mort per COVID-19
  • Indemnització per subsidi d'hospitalització per COVID-19
Teniu tota l'informació necessària al link següent, documentació a presentar, import a cobrar, etc:

Qualsevol dubte el podeu adreçar al mail fsanitat1@ccoo.cat o al vostre/a delegat/ada sindical de CCOO