Inici‎ > ‎Noticies‎ > ‎

Gratificació de 900 € per a professionals de residències

23 de set. 2020, 10:03 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Destinada a professionals que hagin prestat serveis d'atenció directa des de l'1 de març fins al 31 de maig als centres de serveis socials de caràcter residencial de gent gran, discapacitat intel·lectual i física.

Foto- Si vols la gratificació, l’hauràs de demanar. TRAMITS GENCAT

- La convocatòria d’ajut s'ha publicat amb data 9 de setembreRESOLUCIÓ TSF21932020 de 9 de setembre.pdf

- L’ajut està destinat a professionals que hagin prestat serveis d’atenció directa des de l’ 1 de març fins al 31 de maig als centres de serveis socials de caràcter residencial de gent gran, discapacitat intel·lectual i física.

- No pot optar a aquest ajut el personal de cuina, neteja, bugaderia i teleassistència (atenció indirecte)

- L'import serà de 900 €, en pagament únic directe al professional, i compatible amb altres ajuts.

Auxiliar de geriatria  900€
 Personal atenció directa amb discapacitat900€
 Coordinador/a assistencial 900€
 Metge/essa 900€
 Diplomat/da en infermeria 900€
 Director/a  500€
 Fisioterapeuta 500€
Terapeuta ocupacional 500€
 Treballador/a social 500€
 Educador/a social500€
 Psicòleg/a500€

- En cas de reducció de jornada, serà proporcional al temps treballat.
- Comptarà com a temps treballat si has estat de baixa mèdica per COVID-19.

- La sol·licitud només es podrà fer per via telemàtica TRAMITS GENCAT i serà necessari disposar d’un d’aquest documents:
- Certificat qualificat de signatura avançada idCAT, que emet el Consorci d’Administració Oberta de Catalunya.
- Certificat qualificat, DNI electrònic i altres certificats qualificats.
- Sistema IdCAT Mòbil, que es pot obtenir electrònicament a la seu electrònica de la Generalitat de Catalunya.

- Les empreses hauran d’emetre un certificat de temps treballat al treballador per adjuntar a la sol·licitud.

Gratificació de 900€ per a professionals de residències
Seccions Sindicals ICS CCOO,