Inici‎ > ‎Noticies‎ > ‎

Mobilitat Permanent i Oberta ICS (TRASLLATS), Llistat provisional

15 de març 2021, 7:43 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
Aquest 8 de març s'ha publicat la Diligència amb el llistat provisional amb les puntuacions corresponents a la Mobilitat Permanent i Oberta (trasllats) ICS per a diferents categories professionals.

1r. Donar publicitat de la llista provisional de persones admeses i excloses de participar en la convocatòria, amb indicació de les destinacions sol·licitades i de la valoració provisional dels mèrits, d’acord amb el llistat que figura com annex a aquesta diligència.

2n. Obrir un termini de 15 dies naturals, el qual s’iniciarà el dia 9 de març de 2021 i finalitzarà el dia 23 de març de 2021, per tal que les persones interessades puguin interposar les al·legacions que considerin oportunes, en relació amb els resultats publicats en la llista que figura a l’annex de la present diligència.

3r. Finalitzat el termini establert al punt 2n. de la present diligència, aquesta Comissió Tècnica revisarà i resoldrà les possibles al·legacions presentades.

També us adjuntem full de reclamació en cas que necessiteu al.legar.

Termini al.legacions: del 09/03/2021 al 23/03/2021.

També teniu tota la informació que podeu consultar a:  http://convocatories.ics.extranet.gencat.cat/tipusConvocatoria/TC4/
15 de març 2021, 11:49
15 de març 2021, 11:51