Inici‎ > ‎Salut Laboral‎ > ‎

L'ICS, una vegada més, fa recaure sobre els seus treballadors/es el cost que suposa aplicar el RC 664/97 sobre el risc biològic

16 d’oct. 2014, 3:16 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 16 d’oct. 2014, 3:16 ]
CCOO desde el mes d’agost està exigint a l’ICS, tant a la Paritària de Salut Laboral així com a la Mesa Sectorial l’aplicació integra del RD 664/97 de 12 de maig.
L’article 7.2 d’aquest Real Decret, atorga als treballadors i treballadores exposats a Risc Biològic, a tenir 10 minuts dins la jornada laboral pel rentat de mans i el canvi de l’uniforme més enllà de les mesures estándar que habitualment ja es fan, per tal d’evitar les transmisions de malalties a terceres persones.

També hem exigit la formació de manera específica i alhora exahustiva sobre els equips de protección individual en front del Risc biològic per l’activació de Salut Pública sobre l’Ebola.

L’ICS COM A RESPOSTA ALS ESCRITS QUE ELS HEM ADREÇAT, ENS DIU QUE ELS TREBALLADORS JA EN TENEN PROU AMB EL QUE TENEN.

CCOO SEGUIREM LLUITANT SOBRE AQUEST TEMA FINS EL FINAL