Dones‎ > ‎Actes Dona 8 març 2014‎ > ‎

Exposició: Violència masclista en la parella: desmuntem mites?

3 de març 2014, 9:26 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 3 de març 2014, 9:31 ]

Us informem que divendres passat vam desplegar al CAP Osona una interesant exposició, amb ocasió de la celebració del dia internacional de la Dona Treballadora. L'exposició és propietat de l'Institut Català de les Dones, i tracta el tema de la violència de gènere. Està repartida en els espais de les tres primeres plantes, i us recomanem que la vingueu a visitar. Estarà exposada tot el mes de març.

Si no podeu visitar-la físicament, us enviem una mica d'informació i el link perquè ho pogueu fer de manera virtual.

Esperem que us agradi!!

Violència masclista en la parella: desmuntem mites?

Exposició itinerant 'Violència masclista: desmuntem mites?'

El nostre pensament està construït a base de mites o creences que ens ajuden a explicar el món i a donar sentit a les coses que ens passen. Aquest pensament i la forma que tenim de sentir i expressar-nos estan influenciats pel nostre entorn.

Aquesta exposició proposa una revisió d’alguns mites associats a l’amor romàntic i a la violència masclista. Per exemple desmunta la creença que som persones incomplertes que necessitem buscar-ne una altra per aconseguir la plenitud, que s'ha de renunciar a tot per amor, que si algú sent gelosia és perquè t'estima o que és necessari patir poder mantenir una relació. Alhora, ofereix idees i elements de reflexió per transformar aquests mites i creences i avançar, així, vers unes relacions lliures violència masclista.

Violència masclista en la parella: desmuntem mites??