Dones‎ > ‎Actes Dona 8 març 2014‎ > ‎

Concentració 8 de març a Vic, Osona: Avortem l'atac als nostres drets Nosaltres Decidim!

3 de març 2014, 10:44 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 3 de març 2014, 10:46 ]
Davant de la reforma de la Llei de salut sexual i reproductiva i de l'interrupció voluntària de l'embaraç (2/2001) que el Ministre Gallardón està duent a terme en contra de tots els partits de l'oposició i d'una gran majoria de la nostra societat, a Osona s'ha constituit la Plataforma d'Osona pel dret a l'avortament.

La iniciativa ha sortit de l'Assemblea de Drets Socials d'Osona, i la composem un numerós grup de persones sensibilitzades i preocupades pel tema.

El primer acte de la Plataforma serà una concentració-manifestació el dia 8 de març, dia de la Dona Treballadora, a les 12h a la Plaça del Pes.

Si vosaltres també penseu que les dones som persones lliures i responsables, que tenim dret a decidir sobre el nostre cos, la nostra vida i la nostra maternitat, i que ho hem de poder fer sense que ningú ens imposi la seva moral o la seva religió
                                                     acompanyeu-nos!!

El temps de quedar-se a casa mirant ja s'ha acabat, lluita pel que creus que és just!!