Promocions Afiliats

APP  de CCOO
Us informem que ja tenim en funcionament l'APP CCOO personalitzada per a totes i tots els afiliats d'ICS.
Es una aposta per les noves tecnologies que incorpora molta informació i el calendari laboral anual. Hem fet un petit vídeo explicatiu de com confeccionar el calendari de jornada, està programat perquè compti la jornada anual que tenim depenent si treballem de dia, nit o alterns així com si son 7,10,12 o les hores que es treballen al dia, cadascú ha de configurar la pàgina primer.

Aquesta aplicació serveix per apple i android, però per apple tenim una incidència informàtica alhora de configurar la pàgina de calendari, estarà solucionat en unes 2 setmanes, mentrestant es pot configurar la primera pàgina del calendari, o sigui on es fica jornada anual, temps de treball per jornada, etc, des de la pàgina ccoo.catal portal de l'afiliació, una vegada configurada esta pàgina ja poden omplir el calendari des del mòbil apple.

Aspectes a tenir en compte:
  • Que el telèfon des d'on confeccioneu el calendari sigui el mateix que teniu registrat a CCOO.
  • Que es gratuït per NO afiliats fins el 31 de març, després per continuar utilitzant l'aplicació s'han d'afiliar.

Alimentació

Assegurances

Assessorament i gestions

Automoció

Casals i colònies

Certificats mèdics

Ensenyament

Espectacles i cultura

Esports

Estètica

Flors i plantes

Fotografia i informàtica

Llar

Mascotes

Parcs i experiències

Salut

Serveis diversos

Turisme

Tèxtil i calçats

CCOO y Dentix firman un acuerdo que ofrece un descuento del 25% en tratamientos dentales a la afiliación

Foto

Vols tenir un cotxe nou a partir de 200,58 € al mes?Ara pots gaudir d’un vehicle nou amb un RENTING amb grans avantatges gràcies a l’acord de CCOO amb Seat.

El rènting ofereix una solució de mobilitat que permet gaudir del vehicle mitjançant una quota mensual que inclou tots els serveis associats al seu ús: manteniment, avaries, assegurança, canvi de pneumàtics, etc. Totes les intervencions són realitzades per experts en un servei oficial, i únicament amb recanvis originals. Aquesta fórmula permet als afiliats i afiliades de CCOO renovar el seu vehicle periòdicament, sense imprevistos ni preocupacions per gestions administratives, i tot això simplificat en una única quota mensual.

Què inclou la quota?

- Assegurança a tot risc sense franquícia ni penalització per edat
- Matriculació i impostos municipals
- Manteniment del vehicle
- Servei de recurs i gestió de multes
- Assistència en carretera
- Reparació de punxades i canvi de neumàtics
- Línia d’atenció al conductor

No deixis escapar aquesta oferta!

Per a més informació: